En lång dag!

God kväll!!
Här mår vi bara bra, kan jag ju säga. Har varit i eskilstuna igår hela dagen och gick på stan i 6 hela jäkla timmar, va in i 4-5 olika gallerior ut av 8 stycken, varken jag eller sussi orkade gå nå mera. haha.
Hitta en basker (stavas) åt bobby, lägger ut bilder sen, en *vår* overoll till han med, Texas fick nå leksaker.
Barna va helt underbara på stan , fick säkert 4 gånger oxå. Så himla fint det är där, men nää fy för alla *lakristomtar* då kan jag ju säga att det är lite i ö-vik! hahahaha.
Det är hur varmt och skönt här nera, massa grönt gräs ha jag sett lite titt som tätt.
Sen idag har vi varit till nyköping och hälsa på en släkting till sussi som fyllde år, satt ute på altan och sola
så himla varmt och skönt, texas sparka boll och hade sig med dom äldre tjejerna som var där.
Vet inte vad vi ska göra i morgon, men bada i badhuset i veckan hoppas jag att vi ska göra, tänkte sola i solarium *stavning* då. passa på iaf. Nää nu ska jag gå och umgås med texas innan han ska sova, lillebobby sover redan.
Eddie, faffa och sussi är i norrköping och laga stor bilen som en slang ha lossnat på, stackars suss som få köra massor idag, först till nyköping som är 8 mil, sen hit tillbaka till vingåker det är 16 mil, sen till norrköping som är 8 sen ska hon tillbaka hit och det bli 16 så 36 mil i bilen .. Hoho sussi kommer vara slut när hon kommer hem.
Nää ha det gött alla.. :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709