Piss väder och så himala trött.

God dag!
Vilket piss väder det är ute, ja som tänkte ta tag i blommerna, men ja, jag vet inte riktigt.
E ja tro jag gör det iaf, men måste på coop och handla blomjord först, inte för att jag ha nån lust att bära 50 kg på axeln därifrån. haha. Barna sover en stund , bobbys andra gång idag, hehe. Och jag e app trött vet inte vad det är nu när jag e så trött, och nej inte gravid.. Vitamin brist kanske.. Nää nu ska jag göra nån nytta! hejdå så länge!
Två dagar kvar sen far vi. :)

så många läsare och så lite komentarer! :(

moster

Ha det så bra då, kram

2011-04-12 @ 13:51:41
Mikaela

Jag vet exakt var du menar angående det där med läsare. Jag har runt 90 unika varje dag och har typ högst 2-3 kommentarer per dag :P

2011-04-12 @ 20:28:57
URL: http://mikkanhellman.blogg.se/
Mikaela

haha tyvärr är juh jag själv ganska dålig på att kommentera också ;) haha! Javisst äre! :D Härligt att jag fick med mig morsan också :)

2011-04-13 @ 10:31:00
URL: http://mikkanhellman.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709