4 år Tillsammans.

God kväll alla läsare!
Allt ha varit lungt, Texas ha härjat på och gjort bus, bobby ha sprungit i gåstolen och gnällt och skrattat vart annat. dessa tänder vette tusan va jag ska göra med. men snart är dom framme vilken dag som helst. Nu sover vildarna iaf och eddie spelar wii och jag sitter här vi datan och glor. haha. Ja just de ja, jag och eddie firar fyra år tillsammans idag känns helt underbart, har två under bara barn och en helt fantastik hund. saknas bara villa och volvo. haha. ;) Jag älskar han så otroligt mycket, han få mig att le och jag känner mig faktiskt älskad av 1000.. om inte allt som gå och räkna. :) hihi... <3<3<3<3
Min mamma: Den 9 augusti 2010 så hörde min mamma av sig och grattade texas på sin 2 års:dag. Kom som en chock men även en lycka, innan des så ha vi inte haft så bra kontakt men de behöver vi inte gå in på! än idag så pratar vi och det funkar jätte bra, men det kommer upp lite saker då och då som inte är så bra, men problem är väl till för att lösas? eller.. Varje dag har jag tänkt och funderat på hur hon och hennes familj ha det, mina små syskon bo ju med henne så man ha ju tänkt på dom HELA tiden. Jag hoppas att en dag få träffa dom allihopa och att det ska funka bra i mellan oss och att det kommer fortsätta så hela livet. Bara nån månad sen så ha vi kommit bra överens. Kul och se att mamma och matti mår toppen, även mina små syskon. dom ser ut som dom alltid ha gjort, ja mamma e sig lik, på pricken. hihi. Jag älskar henne och saknar henne så det gör ont i hjärtat och själ.. så är det nått får ni fråga !! Ha det bra! :) Kraam


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709