Tråkigt men sant!

God middag!
Morgonen va bra tills för en liten stund sen!
att man inte bara kan få vara glad och skippa allt tjafs.
Orkar lixom inte bråka eller ha en massa tjafs hela tiden, att man inte bara kan vara glad för det lilla man har?
Nä men då ska man ställa miljoner frågor och sen tro att man bara kan få dom svar man vill ha bara på en gång?! Jag då? får jag ställa frågorna får jag nå svar på det jag vill ha? Nä det får jag inte, jag ska få leva i ett ända jävla stort frågetäcken som ALDRIG kommer att försvinns så länge det ska vara så här.
Det finns bara EN mormor det finns bara EN morfar det finns bara EN Farmor och det finns bara EN farfar.. Nää det ska vara så svårt att för stå! Men det är ju så, man ha för höga förväntningar om att allt ska bli bra och att det ska gå och få träffa er. Det får ju ta den tid det tar men varför ska det just bli så här? Nä jag vet inte.. Få väl ta sin tid, men jag tänker inte vänta i all evig het, jag haf oxå MIN FAMILJ och tänka på! nog om det.
Att du inte förstå att jag verkligen älskar och att jag saknar dig så enormt mycket? Och att jag vill att barna ska få träffa dig ? bli inte arg eller något nu men jag skriver bara som jag känner. Inga namn nämner jag, för då blir det bara mera fel..
Ska försöka få tillbaka orken, lusten och bli glad igen.
Ha det bra!

jennica

låter trist de där, hoppas de blir bättre..

Styrkekramar skickas till dig och familjen :D

2011-02-21 @ 14:29:47
Gun

lär dig bara att vara ärlig...för ärlighet vara längst....

2011-02-21 @ 17:17:03

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709