Lite bilder på barna!

Texas kollar på Blixten!
Här är han helt inne i filmen! <3
Bobby älskar att bada! <3
En väldigt överlycklig bobban som står i sängen! :) <3
En väldigt trött Bobby och Mamma. <3

Min underbara dag, med underbara Barn !
Dagen har varit helt underbar!
Vakna på bra humör, klev upp vi halv nio, plockade massa innan ja väckte bobby.
När jag kom in till bobby kolla han på mig och vart helt överlycklig och börja surra som bara den.
Såna mornar vill man ha varje dag! haha.
Gav han frukost, sen kom bäste sofie över och surra på och drack lite kaffe.
Sen så va hon hemma med Bobby när jag gick och hämt Texas på dagis, kommer dit
så sitter han fortfarande och äter lunch, får höra att det va han 4 port. skit tänkte jag,
vart stoppar han allt. Men stolt är jag ändå, han hade lekt med lera idag, byggt kuber (stavas) ställt dom på varandra och brevid m.m , dom ska fortsätta i morgon och på fredag men då är han ju inte där, lite tråkigt faktiskt. Har hittat en eller ja tre husvagnar men bara en jag har fasnat för riktig på. men synd att jag inte har dom pengarna nu. inte så mycket med . I år lär det nog inte bli någon. :( Så jäkla behändigt när man åker långt och man kan bara stanna efter vägen fika och ja, det är så jävla svårt att beskriva man måste UPPLEVA det. så ser jag det iaf. :) Husvagn är något jag inte tänker leva utan, haha . ska få gubben att gilla det mera. ;)
I morgon ska vi på bvc med bobby på hälsokontrol, sen far vi 15:15 till vingåker, vi är framme 23:37 men det ska nog gå bra. det ha ju gjort det förut så. :) Nä nu ska jag nog mysa ner mig i soffan!
Kommer ha datan med mig i morgon på tåget så ja uppdaterar då! :)
Dagens fråga : Vilket fordon åker du hellst med?
Få se vilket fordon som är mest populärast! ;)

Sofie

Vilket fordon som helst, bara det sitter en fet djävla V8 i! ;)

Skoter funkar det oxå.. :p

2011-04-13 @ 22:20:31
URL: http://skrotnissa.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709