En underbar kväll..

God kväll.. Har haft en underbar kväll , kollat på tv slappat, hängt tvätt i mellan reklamen på tv ****** .
I morgon ska jag sätta blommer i blomlåderna, plantera lite blommer och fixa till på ballen så det är mysigt att sitta där. Dom som känner mig vet att jag älskar att hålla på med blommer, det skulle jag vilja hålla på med på dagarna men ja kan ju inte sätta om mina blommer varje dag, då dö dom till slut och det har jag inte hjärta till. hehe. Gubben är hemma i morgon, för han ska jobba kväll, tråkigt men så är det.. hihi.. Nää nu ska jag gå och krypa ner med gubben!! Nattinatt!

En fråga till er läsare, Vilken är eran favorit blomma??


Sofie

Vita liljor! Att det är en begravningsblomma skiter jag i! ;)

2011-04-11 @ 23:03:41
URL: http://skrotnissa.blogspot.com
Fanny

Orchidé! elle hu det stavas! :D

2011-04-11 @ 23:04:37
URL: http://fannyizabelle.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709