en riktigt emo dag!

God kväll!
Idag har det varit en riktigt emo dag, känns det som.
Man saknar alla vännerna i k-fors som man brukade umgås med dagligen, det är ju synd att texas trivs så bra på dagis. Annars hade jag nog flyttat tillbaka dit. på en gång.
Det är bra med oss annars, ja förutom att bobban haft sån hosta i snart tre veckor. Ska ringa i morgon om jag kommer i håg det i rättan tid. Dom ha ju såna tider man måste ringa på.
Sen så måste jag ringa mvc oxå. Men det är inget jag tar här. hihi!
Jag ska försöka uppdatera så gott det går, men i bland så glömer jag bort eller så kommer nått annat i mellan när jag väl ska sätta mig och skriva, men det är ju inge kul när man sällan får nå komentarer. man blir som mindre motiverad till att skriva. Men men. Nu ska jag umgås med min man. Hoppas alla får en bra kväll.

Sofie

Jag läser VARJE gång du bloggar! :D Pussa barnen från mig imorgon bitti, jag kommer säkert förbi efter jag lämnat pojkarna på skolan o tagit en långpromenad.. <3

2011-04-05 @ 21:25:08
URL: http://skrotnissa.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709