Tänker inte, Vill inte och Kommer inte!

Jag tänker inte, jag vill inte och jag kommer inte och välja mella nån, att tro att jag ska välja mellan er så tror ni helt fel. Har jag aldrig gjort och det kommer jag aldrig och göra heller. Jag är en vuxen människa och inte ett litet barn som inte ha nå känslor jag har faktiskt det då tror du helt fel, den dagen du är bered att möta mig ÖGA MOT ÖGA och reda ut saker och tink som är fel på ett vuxet sätt så kommer det att funka kanon, det vet jag, ja känner det på mig, men så länge du inte vill/klara av det så får det vara och vi tar det i din takt men så länge det är så hära över internet osv så funkar det inte. Jag är en vuxen människa som vill ta det personligen och jag tänker/till låter inte att de ska forsätta på detta vis. Jag har en egen familj och tänka på och jag orkar inte slösa massa energi på massa missförstånd som bara upprepas om och om igen. Jag tänker inte förklara varför det blivit som det blivit i mitt liv, det borde du oxå tänka på.. Texas och bobby ska inte se sin mamma må dåligt över små jävla sakar längre, jag tänker kliva över trösken och börja leva mitt liv SOM JAG vill inte som nån annan vill att jag ska leva det. Jag kommer att skriva av mig om hur jag känner/mår här på bloggen och det kommer vara så. Skit i alla andras och sköter mitt eget. Ja har en mamma och en pappa thats it. samma sak gäller barnen, en mormor och en morfar. Inget kan ändra på det! jag tänker inte tillåta att mina barn ska få leva samma liv som jag gjort. men men är ni så pass vuxna så det borde ni veta!
Så nu tänker jag inte elta detta mera utan gå vidare med mitt liv och ha det bäst! Ni kommer alltid finnas i mitt hjärta vad som än händer och sägs! Det kan du inte ta i från mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709