Ärlighet ville du ha och du fick det ..

och tydligen så var det oxå fel, när göra jag nånsin rätt för dig?? Eller så insåg du att du hade fel. Jag tycker det är tråkigt att det skule bli så hära.. Du känner inte mig och du kan inte bara tro saker om mig hela tiden du får lära känna mig personligen innan du kan döma mig för saker! att säga att vi ska starta på en ny kula och sen inte kan stå för det, sen säga en massa saker, som är sårande och du säger att du är ärlig vad ska jag tro då? ja synd bara för texas gillade verkligen er och det är synd att jag inte vet vad ja ska svara när han frågar efter er!! Men jag tänker inte gräva ner mig i detta, jag blev starkare efter det du skrev och nu vet jag vad alla går för. Att du inte kan släppa detta om nettan det fattar jag inte, jag tänker inte förklara mig fler gånger. Nettan är NETTAN och du är MORMOR. Nu är det slut diskuterat om det.. Thets it..
Morgonen ha varit toppen, bobby är lite kinkig men det är ju så med tänderna.. Texas är det full fart på på taket mer än på golvet. tro jag ska vandra ut med han senare och busa lite i snön. Har även mejlat på ett hus som vi ev ska flytta till. Så vi får se hur detta slutar med hus kollen.. Ha det gott..


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709