Kärlek till mina pojkar!

Du gick i från mig när jag behövde dig som mest!! En dag hoppas jag iaf!
Maten är intagen och nu blir det bara mysa innan eddie ska i väg på jobb!!
dagen har varit bra och haft besök hela dagen, nu är liam här och busar med texas. Bobby sitter i matstolen och surrar som aldrig för tro jag. hihi. Mammas älsklingar ni gör mig hel. Massa kärlek till er pojkar! Jag skulle nog inte över leva denna planet om jag inte haft er som gör min dag, att vakna upp och se er skratta och le får mitt hjärta att stå i lågor. Att man kan ha så otroligt söta barn det fattar jag inte. Jag ska aldrig överge er för allt världen. kommer alltid stå vid eran sida dag som natt i vått och tort och i genom eld och vatten. Mitt hjärta kommer aldrig sluta slå för er! Texas och Bobby ni är min luft som jag andas. <3 <3 <3

Jennica

Va fint skrivet :) , ni har fått riktigt två söta barn :D <3 massa kärlek till er

2011-02-23 @ 17:51:29

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709