Är i vingåker!

Hejsan, är i vingåker men familjen, vi for hit igår. usch vilken resa det var! först for vi i från Kramfors kl 8.20 sen va vi i sundsvall kl 09.55 fy, tåget gick från sundsvall kl 10.11 så vi fick stå ute och vänta på att tåget skulle komma. sen tog det tre timmar och tjugomin, men lilleman var så snäll så. sen fick vi vänta i stockholm i en timme så vi gick på donken och åt en big mac co. haha! svulllll... haha.. En kom Eddies pappa och hämta oss, såå skönt att komma fram. käka lite kolla film sen gick vi och la oss och sov och lilleman va så slut så han sov 12  timmar utan att vakan, skönt! =)

Julafton: Den var helt perfekt. Sofie komme med sin familj och dom åt och kollade på kalleanka , den var det julklapps öppnig, ojoj vilket kaos. ungarna var helt vilda och glada. Lilleman fick en massa saker, bra att ha saker, jag fick en kappa av eddie han fick en parfym och en matdosa som han kan ha i skogen! bra att ha!!

Sen va jag på bvc och skulle kolla hur mycket lilleman vägde och hur lång han var. ojoj vad han växer och gror.
Hela 7850g och 69,5cm lång.. fy vad han växer!! Mammas prins ... mamma älskar dej!

Nee nu ska jag äta så jag skriver mera!!

Puss å kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709