äntligen ..

Ja äntligen sover lillemanen, han va så trött att han va övertrött.
Han skulle vilja lägga sej redan kl sex om han fick bestämma själv,
så jag höll han vaken till sju ist.. Så nu sover han som en oxe. :)
Borstade tänderna på lillemanen oxå, å de va inge problem han gapade så fint så . Mammas kille e så duktig! =)
Vet inte vad jag ska hitta på nu, ha ju kollat på unga mödrar ,
sen vet jag inte vad det finns för skoj på tv nu ikväll, nån som har koll på det? haha
Vill ha den 23 april nuuuu.. 
Längtar enormt tills dess.. :) 
Ne nu ska jag gå ner å vara social med grabbarna grus!! 

Puss å Kram !!  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709