barnvakt !

Hejsan!
Idag så vaknade vi kl nio. han sov från sju till kl nio! 
Sen så fick han managryns gröt som han älskar åt en hel portson desutom!
Sen så lekte han lite i gåstolen rejasde runt i halen, köket och vardagsrumet med en ilfart! haha!
Så söt han är när han leker, nu han börja säga pappa när han springer i gåstolen oxå
ropar pappa hela tiden, haha.. sötnöten. :)
Sen så gick han å sov lunch kl 11 och vaknade för en lite stund sen,
han sov hela två och en halv timme. han va trött! hihi.
Sen ska jag och mina änglar ska sitta barnvakt till kl åtta ikväll så ja kommer nog inte hinna skriva
något i mellan.. tro jag! hihi.
så nu sitter jag här och skriver medans lilleman ligger på golvet och leker. :)
Ne nu ska ja vara lite med lillemanen.

Puss och Kram !

Sally

Hej!



Tack för att du beundrar min header så mycket att du snott den från mig. Jag gillar verkligen inte att du tagig något som jag designat och lagt in det i din blogg och dessutom har du tagit bort min text "Design by Sally".



Jag skulle uppskatta om du nu tar bort min header som du ändrat lite på från din blogg!?



/Sally

2009-04-08 @ 15:11:20
URL: http://itisallaboutsally.blogg.se/
Jennifer

Tävla om en ny design i min blogg nu? det är två dagar kvar du kan kolla på designen!

2009-04-08 @ 20:45:34
URL: http://ekiksflicka.blogg.se/
Sally

Det är så himla lågt av dig att inte erkänna att snott headern från mig. Dessuom för att påminna dig så är du en mamma också, du har ingen lojalitet alls och kan säkert inte uppfostra ditt barn heller.



FAN TA DIG!

2009-04-08 @ 22:17:51
URL: http://itisallaboutsally.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709