en riktigt god middag!

Hallå !
Ja denna dag har varit som dom alla andra, förutom om att vi va på bvc.
Där kollade vi på en film och fick en tandborste + tandkräm ,
så nu ska jag börja borsta hans två små tänder. :)
Sen har vi bara varit hemma, jag och texas somna i sängen från kl ett till tre, hihi
Jag va helt slut å texas oxå för den delen!
I dag blev det en riktigt god middag. Pomstrips och kottleter , va riktigt gott.
Så nu sitter jag här och funderar på vad jag ska hitta på, nån som har något förslag?
nee nu ska jag försöka hitta på något med texas han ligger å gnäller . :)

Puss å Kram


Sox

Haha, har ni ätit samma som vi? Härmisar.. ;)

Ta körkortet o kom hit vettja! :p

2009-04-07 @ 17:18:27
URL: http://twofourty.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709