en sväng i husum !

Hejsan! vaknade kl halv tio kl va! moster hade tagit texas när han vakna å han e lika glad som alltid!
Sen så gick jag och moster till ica här i husum med texas i vangnen, vakna precis i affären sen va han vaken hela vägen hem. :) han hade de så mysigt så. :P mammas prins.
Sen så vid ett somna de texas om och jag och moster for en sväng i husum så jag fick se hur det såg ut.
Ska kanske flytta hit om jag hittar nått fint ! men bara kanske.. få se vad de sägs längre fram..
Sen så fick vi ju go middagen, PLANKSTEK! så jävla gott, fatta inte hur hon lyckas med de e den bästa plankstek jag ätit!
Så nu sitter jag här och smälter maten! :) Mmmmm... :P
Ne nu ska jag vara social med min moster åker ju hem i morgon! :( aja..

Puss å Kram

Sox

Hehe, ja, plankstek e fan inte illa!! :P

Jag har gjort spagge o köttfärssås här.. D funkade d oxå.. Puss!

2009-04-04 @ 17:18:44
URL: http://twofourty.blogg.se/
Alexandra

Ursäkta för ett sent svar har inte haft någon tid för bloggen senaste dagarna



SV: gud vilken konstig tjej. men ta inte åt dig iaf:D



2009-04-05 @ 16:12:16
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709