fint värder och besök på det.

Hej. Ha inte hunnit skriva under dagen.
Vi vaknade vid tio idag, skönt att sova lite. :) e så trött hela dagarna :p .
Älsklingen fixade till ute på altan idag så man kan sitta där,
det va hur skönt som hellst. att få sitta i det fina vädret.
Sen kom älsklingens lillesyster på besök, hon va i trakterna så hon svängade in här
oxå, det va mysigt så fick texas träffa sin andra faster. sofie och liam följde med oxå
det va ännu mysigt.. alla åt middag utom sofie hon skulle äta borta ;P
Sen så skulle dom fara och texas kusin fick stanna kvar så han ska sova här..
Sen så gick jag och grabbarna ut på en promenad bort till grannarna men dom va
ju inte hemma så vi gick hem igen, sen kom ju texas "mormor" och skulle hämta
lite tobak. så dom va här en liten stud, sen så for dom hem! hihi.
just nu sitter väl liam i soffan med eddie och myser hoppas jag. det tycker ja dom behöver hihi :)
liam ska väl hoppa i säng snart antar jag, Texas och Liam fick gröt till kvälls fika
så jag och eddie passa på och äta lite med, och det va gott!
så nu sover den minsata vilden och den andra snart :) hoppas jag, hihi.
och jag passar på att skriva några rader här ! =)
nee nu ska ja vara social med grabbarna å sen ska jag nog hoppa i säng jag med!

Puss å kram

evelinafahlström

Svar: Det förstår jag! Jag tror inte man kan göra så mycket annat när man väl fått en :)



Hur gammal är du, din pojkvän och barnet förresten? :D

2009-04-12 @ 21:47:58
URL: http://fevelina.blogg.se/
Nikki

sv: oja det har jag haft, själv då? <3

2009-04-12 @ 21:56:40
URL: http://baranikkis.blogg.se/
Mia

Yes helgen har varit kanonbra! :)

Din helg då? ;>

2009-04-12 @ 22:28:27
URL: http://miizing.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709