God påsk middag!

Hejsan! känndes så skönt att vakana idag.
Bra humör och allt, älskalingen va hur mysig och go texas på strålande humör!
Allt va så bra, klev upp och gav lillemanen frukost, plocka lite här hemma,
pynta riset med fjädrar å kycklingar. hoppa in i duchen när lilleman sov middag,
sen efter bara nån timma kom sofi å gänget, började med maten ,
äggen skulle kokas och skäras upp, skära skinkan ja, allt sånt.
steckte prinskorvarna och köttbullarna. mums, å kokade potatis.
Texas gillade kalvsyltan, räksalladen å leverpastejen. haha mammas prins
De va så gott å ja kommer njuta av maten ett tag nu, hihi..
Så nu passar jag på att skriva när lillemanen sover ..
Ne nu ska jag gå å vara social med gänget!!
skriver i kväll!

Puss å Kram

evelinafahlström

Svar: Jadu, det vet jag inte. Sitter hemma hos min pojkvän fortfarande så vi ska väl typ snart käka sen blir det nog bara ta det lugnt framför tv:n ikväll. Hos dig då? :)

2009-04-11 @ 17:12:54
URL: http://fevelina.blogg.se/
Sox

Tack för en fin dag! Älskar er! Puss

2009-04-11 @ 18:23:25
URL: http://twofourty.blogg.se/
jessica

helt otroligt att det finns sånt folk som gör att man börjar tvivla på sig själv samtidigt de kränker och trycker ner en. Göra någor så fort som möjligt innan det går för långt

2009-04-11 @ 18:54:57
URL: http://jessiii.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709