Kollat på lägenheten och ett till hus :)

Hejsan alla glada! Idag har vi kollat på lägenheten och ett till hus. Börjar med lägenheten, den är ny renoverad, skit snygg, stor oxå, en trea på 82kvadrat meter riktigt fin.. Fick kolla på den vid tio. Sen när vi hade gjort det så for vi en vända med bilen så älsklingen fick se hur husum såg ut, då hittade vi ett till hus som var tomt och då kollade vi in det, den var riktigt fin villan. Men vi får ju se längre fram hur det ser ut om vi köper det eller om vi köper det första huset vi kollade på. Sen har det inte hänt nå mycket mera förutom att älsklingen har farit hem .. Jo texas har börjat krypa lite smått också, han börjar lära sig riktigt snappt. Ha inte haft han på golvet så mycket, men det är bra gjort än då, sen har hans fyra tänder tittar fram lite mera, få se om jag får nån bild så kan jag lägga in en. :) så nu ligger jag i sängen och ska försöka sova. Saknar min älskling så mycket. Men han kommer ju på tisdag igen, ne nu ska jag sova. Ha ni haft en bra dag? Puss och kram

S A R A

sv, har precis varit i stan och inhandlat min klänning! skriv gärna en kommentar på den! :)

vad gör du själv?

2009-04-23 @ 16:54:01
URL: http://frookenpersson.blogg.se/
S A RA

sv, tack så mycket! jag sitter och pluggar, segt! usch!

2009-04-23 @ 17:23:11
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709