Ö-vik.

Hejsan!
Jag å jennifer var ute och gick idag. säkert över en mil gick vi å de var hur skönt som helst!
Sen så fick jag ett samtal å min moster ville att jag skulle komma upp till ö-vik ihelgen.
vist tänkte jag, skulle vara mysigt att få umgås lite med min cusin och moster! =)
Så hon kom och hämta oss de va ju snällt. :) 
Sen vart det kyckling gryta med ris å de va hur gott som helst! :P lillemane fick ris å köttbiff å de gillade han. 
Mammas kille.. Jag tror han börjar få sina övertänder, han dreglar som bara den och e lite öm i munnen.
Han börja bli riktigt stor. Han blir åtta månader på tisdag , usch vad tiden går fort.
Sen ha vi tränat på att krypa, han e så duktig, han står å gunngar sej farm sen slänger han sej på sakerna han vill ha! :)
Så nu sitter jag här å lilleman sover , vaknade vid nio halv tio å grinade då fick han komma upp å sen så fick han gå å sova igen vid elva. så nu sover han som en gris..  ne nu ska jag vara social eller gå och sova. e lite trött och ska upp i morgon!

Puss Å Kram alla glada!

Sox

Hoppas ni har d bra i Ö-vik! :)

Pussa fasters lilla kille o hälsa resten!

Love u!

2009-04-04 @ 10:32:48
URL: http://twofourty.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709