Sjuk och älsklingen är här! =)

Hejsan!
Ja det ha inte hänt så mycket sen sist, ja förutom att jag ha blivit sjuk och att älsklingen ha
kommit hit innan han far till sin pappa. Det e mysigt. :)
Jo igår så va jag och min moster och handla mat sen va vi till hennes
gubbes jobb och hälsa på å så mycket fina grejor han hade på jobbet, vill ha vill ha.
Men få ta det när jag flyttar till huset, sen va vi in på barnenshus, och då köpte jag
en hoppgunga och en gunga till texas, han bara älskar gungan, de e ju bra det. :)
Sen så åt jag en så god middag , potatis , sen så gjorde vi torskblock i ungnen med
mögelost och den blandade vi med grädde och cremfrès å det va sååååå
gott. sen senare på kvällen kom älsklilngen , de va så mysigt att få vara med han
innan han far till pappa sin! :)
Sen idag ha vi möblerat om hemma hos moster, det vart så snyggt,
hoppas hon bli nöjd med möbleringen.. :)
Ne nu ha lilleman vaknat så ja ska ta hand om han och gubben min!
få se om ja hinner skriva mera ikväll!!

Puss å Kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709