Skumt?!?!

Hejsan!
det har inte hänt så mycket sen jag skrev sist!
Ätit köttgryta med potatis å de va så gott. lillemanen han åt en hel port .
sen ha jag bara suttit här vi datan å fixa till min blogg igen..
Nu e jag rätt så nöjd iaf.. skulle vilja ha en annan heder. men flera bilder i! nån? :D
Skumt min statestik mätare visar att jag har haft 142 st besökare idag..
De verkar lite skumt men men , bara bra för mej.. haha! =)
Ne nu ska ja gå ner å vara soc med älsklingen, ha suttit vi datan i 4 timmar! haha!

Puss å KRam å sov got alla! =)

Jennifer

Du börjar bli en riktig datanörs ;) LOve Ya

2009-04-03 @ 08:39:56
URL: http://ekiksflicka.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709