Små busar! :)

Hej alla glad! :)
Va ju barnvakt åt syrrans små busar. Vilka vildingar dom är, haha men så otroligt söta.
Satt å kolla tv den första timmen innan det blev mat. Vi åt spageti och köttbullar med gräddsås.
Å dom små vildaran på 4 och 3 år dom åt en portion som jag gjorde, haha. lillemannen fick ju oxå
den maten, fast körd i mixern. :) det tycket han om, gapade och gapade. mammas charmis!
Sen så va älsklingen uppe och lekte med dom ett tag så jag och lilemennen fasnade framför tv:en
en sväng. sen gick vi upp för att dom skulle bada, bill och bull. Lillemennen fick sitta i en stor
tvättkorg och leka i den och det gillade han. han bara satt och kolla på när cusinerna plaskade i vattnet.
Dom badade i en halv timme kanske? ja nått sånt. dom fick kliva upp torka sej, fixa natte pyamas
och kvälls fika. gissa vad dom ville ha? haha morötter och en macka? hallå de bli man inte mätt på,
men dom skulle promt ha de så då fick dom det! :P
Älsklingen gick hem med lillemannen för han va så trött och hungrig.
Så dom gick och jag la vildarna i sängen vi åtta typ å somna som en gris! :)
Ja mina små vildar e bara för goa dom! :) moster älskar er ! :) <3
Sen så ha jag bara suttit och kolla runt lite på internet å så!
ska snart hoppa i säng å sova för min moster kommer i morgon ,
va mysigt. längtar också tills på fredag, hoppas att få träffa lite andra mammor oxå, så de kommer att bli kul! :)
Nee nu ska jag gå ner till gubben min å mysa lite med han! :)

Puss å Kram !!

Sally

Jag gör en liten välgörenhet nu och GER DIG headern. Varsågod!



Du är omogen nog att skriva tillbaka, haha! I really disrespect you!

2009-04-08 @ 23:33:21
URL: http://itisallaboutsally.blogg.se/
Sally

Jag förstår inte varför jag är taskig? Jag har inte gjort något.



Jag är mogen nog att lägga ner nu.(EN STOR FET PUNKT!)

2009-04-08 @ 23:46:44
URL: http://itisallaboutsally.blogg.se/
Sally

Haha, glöm det!

Jag skulle vilja få ett "TACK" först.

2009-04-08 @ 23:49:56
URL: http://itisallaboutsally.blogg.se/
Sally

Nej, jag var inte omogen för jag va förbannad!

Haha, det vet jag och därför skrev jag så.



Men som jag skrev i mitt inlägg, YOU CAN HAVE IT!



Lägg ner nu, "MAMMA"!

2009-04-08 @ 23:58:34
URL: http://itisallaboutsally.blogg.se/
Sox

Sicken fin blogg du har fått till, gumman! :)

Va e d som händer på fredag??

Puss <3

2009-04-09 @ 07:44:13
URL: http://twofourty.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709