tråkigt och så trött.

Hej..
Inatt sova jag inge bra alls.. frös som bara den, vet inte om jag kommer att åka på en förkylnig eller nått.
Fan de vill jag inte.. :/  Vakna flera gånger av att texas skrek, stackaren, drömde väl nå läskigt . :/ 
Klev inte upp fören kl tio kl va. va skönt att ligga en stund i sängen med lilleman. :)
men han pratade på han. haha.. Hans tänder ha ju börja spökat, övertänderna,
så nu e han jobbig igen, men tur att det  inte vara så länge tycker så synd om han, mammas lillkille.
älsklingen sitter och fixar min tel. haha. vibrationen e urfunktion så.. hihi.
Så nu sitter jag här och har tråkigt och är super trött, väntar in min moster som kommer snart. :)
Ja ne nu ska ja vara social med gubben min!!

Puss å Kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709