Flyttat å klart..

Hejsan!
Nu har vi äntligen flyttat till stan, skönt.
Nära till allt å alla de e de bästa av allt. flytta alla grejor på fredakväll å på lördakväll va allt klart, vi ha bara två kartonger kvar att packa upp med små skit, men sen är allt klart. såå skönt. valhallavägen äger. haha bara fyra trappor upp och ingen hiss ännu roligare, men de va inte jag som bar alla grejor utan grabbarna, jag packade upp och höll koll på lilleman. men de e skönt att bo här. Nu är det bara 5 dagar kvar till lilleman fyller ett år, jag kan inte förstå vart tiden har tagit vägen åt? de kändes som i går han va så liten och låg i vagnen och sov. om man bara kunde få backa till baka en liten stund när som va så dära liten som man få bara titta på dom å bara få vara lixom. de skulle vara häftigt det..
Älsklingen är och jobbar så de e mindre kul, e tomt i sängen, sa till bruppa i går att de e jobbigt när han e borta när man e van att ha han vid mej, då kom ju bruppa med den smarta idén att jag ska köpa en skyltdocka å lägga i sängan. haha faan va jag garvade. vart få alla sina sjuka saker i från. hehe aja inge mer om det.. i morgon vet jag inte vad som händer, ska väl bara ta de lungt , gå ut en sväng med lilleman på lekparken kanske? aa de låter som en bra idé tro jag, hihi, skulle nog han gilla. :) nee jag har tvättstugan å den ha jag till elva så jag måste gå å fixa med den så jag hinner tvätta upp allt.. :) ha de bra!

PUSS Å KRAM


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709