fullt upp. hehe

Hejsan!
Det va nån dag sedan jag skrev.  Så nu sk ajag ta och uppdatera er lite då.. :)
Det har varit lungt, ileman har börjat gått ite smått, så de e kul. Sen ha de inte hänt så specielt mycket,
joo jag va till texas dagis som han ska börja på, när jag kom dit så viste dom på engång att de va texas, hihi,
så de va kul, dom kommer hm till oss på måndag å ska prata om allt som gäler dagiset. :)
lite små närvös över att han ska börja på dagis, inte så mycket man kommer att träffa han , men jag ska ju troligen kliva på skolan igen å de finns ju ingen som kan vara hemma med han då. Så då får det bli dagis.. bara hoppas på att jag kommer in, men de få jag nog rea på i veckan för hoppsningvis.. =) Sen va jag och stor handla idag, verkligen STOR handla, får inte in något i frysen å i kylskåpet. så de känns bra. tack moster! :D trevligt sällskap å allt.. hihi!
Å älsklingen ha kommit hem så då gjorde jag potatisgratäng och fläskfile till midag å de va ruskigt gott. :)
Så nu igger illeman och sover såå sött.. Så nu ni, ha ni fått ite uppdatering om vad som hänt dom fyradagarna jag inte skrivit på! hihi! nee nu ska jag gå å vara social ...

Puss Å Kram

Alexandra

tack själv gumman. jag hade lika trevligt jag med.syns på lördag, kramar.

2009-08-20 @ 20:23:22
URL: http://texasmamma.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709