Härligt väder!

Hejsan! vakna för ett litet tag sedan, har gett lilleman frukost å nu sitter han å busar i vardagsrummet. :)
Idag vet jag inte vad som händer, ska ut å leka med texas i lekparken utan för här. ssen vet jag inte vad som händer, väntar ett telefonsamtal vi halv två oxå. hoppas dom kan hjälpa mej. jag vill ju veta vad som e fel..
Ja i morgon kommer älsklingen hem, skönt, sen på fredag ska vi tapetsera i köket på lördag ska vi fira texas å på söndag ska vi på dop, det är första gången på väldigt länge de e full bokat så här mycket, hihi! men de e skönt att de händer något a ja just de ja, ska på komvux på torsdag oxå å skriva in mej.. sen väntar jag oxå på att komunen ska höra av sej om dagis platsen.. :) händer mycket nu å de e kul.. hihi! nee nu ska ja gå å göra lilleman fördig för utgång! :D

Puss Å Kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709