Humm..

Tjingeling alla!!
Sitter och fundera på vad man ska hitta på för något? Tips någon?
Ska kanske kolla på män som hatar kvinnor ikväll igen, Gubben ha ju nte sett den än, å jag ser den gärna en gång till..
Jag tyckte att de va fruktansvärt bra film, den få en 9/10 p .. å de e bra det.. :)
Men de få inte bli så sent ikväll, vi ska upp tidigt i morgon för vi ska åka till min moster och äta lite go mat å prata en massa skit kanske? vem vet, haha.... De ska bli skoj det, bara hoppas på att de e bra väder oxå så lilleman kan bada i polen han har där, han bara älskar att bada.. hehe.. Nee jag tro jag ska gå å kolla lite på tv eller något..
Ha det bra så höres vi i morgon kväll eller under dagen!!

Puss Å Kram  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709