rensat bort en massa skit!

God kväll..
Nu har jag rensat bort en massa skit som jag har lyckats samlat på mej uunder ett år,
herre gud vad jag kan, *eller* inte.. sen ha jag små plockat lite så de se normalt ut här hemma!
Sen fick jag besked om när jag ska få åka till kvinnokleniken, men de va ju lite knasig tid för då e jag i vingåker
så jag ska ringa i morgon å fixa en ny tid, så älsklingen kan följa med oxå, så vi få se när det blir.
sen ska jag ner på stan å lämna en massa papper, å fixa med datan så vi få den fixad, e less på att ha sönder skärm, vill kunna sitta i sofan å skriva.. hehe, lata mej, hehe! =)
Nee nu ska jag gå å göra mej natt klar så jag vaknar en normal tid i morgon...

Puss Å kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709