Sol, och sjuk..

Hejsan! Igår hade jag en toppen dag , fick äta min surströmming som jag ville. De va riktigt gott, synd att omgivningen inte tycket det samma! haha. men jag hade trevligt ändå.. :) Fin mat och efterrätt, muuummms..
Sen så for vi hem vid fem tiden och skulle göra oss i ordning för att gå ner på stan å kolla raggar bilar, men de rengnade och sen va det inte så mycket bilart ute, så då lät vi bli, lileman va vaken till kl halv elva å de e de längsta han ha varit vaken på ett bra tag sen han va liten. men han va inte ika trött i morse när han vaknade kl åtta. tur älskling kunnde kliva upp och ta han så jag få sova förkylningen av mej, sen kom min morbror och hans familj hit vi halv tolv tro jag den va, dom kom och sa hej en sväng, kul å träffa dom, sen vart det sängen.
Vaknade vid tio tro jag den va, sen ha det inte hänt så mycket, har fixat till steken som står å kokar på spisen, ska bli potatis, stek å nån god sås till, lite grönsaker hade jag oxå tänkt.
I morgon kommer texas dagis hit å ska prata å kolla hur han bor, sen ska jag skola in han, kommer bli tungt att lämna bort han å inte kunna få vara med han som jag bruka, men jag ska ju förhoppsnings vis börja skolan så jag måste ju!
Nee nu ska jag försöka fixa till det sista med maten!!

Puss Å Kram

Anna

Uppdatera :)

2009-09-01 @ 09:06:11

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709