Trött trött trött!

Hejsan!
Nu ligger lilleman och sover som en gris, så trött va han å jag med för den delen,
vi ha inte gjort så mycket, varit på coop (stavas) å handla alla grejor tills lillaman fyller år,
vet inte riktigt än hur många som kommer på lördag! ska fira han två gånger, hihi! =)
Sen åt vi middag makaroner (blä) och korvstroganof (mumms) ,
busa ett litet tag med lilleman innan de va sussisäng för han,
gav han lite gröt å sen så fick han gå å sova säng, somna på en gång, hihi.
Å gubbarna håller på att tapetsera om i köket oxå, så där få man inte vara så undra sa flundran
vad jag ska hitta på då? tro jag ska somna på soffan en sväng e trött som ett djur jag med,
inte bara lilleman! hihi! =) aa just de ja, unga mödrar börja snart så de gå inte å sova heller! hihi!
Nee nu ska ja gå å röka sen slänga mej på soffan å vänta på att unga mödrar ska börja!

Puss Å Kram

ps, kommer bilder sen! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709