Att man orkar!

Hejsan, alla..
Jennifer kom hit och hjälpte mej med min blogg, den blev riktigt bra, men den e inte klar än. lite små fix. :)
Sen så ha jag bara varit hemma å segat på! lilleman sitter nästan själv, i bara nå sekunder sen så tippar han,
haha så söt, mammas lilla prins. Vad skulle mitt liv se ut om inte du fanns nu ?
Jag är så stolt över min son, jag kanske inte gör som alla andra utan på mitt sätt och det är inge fel på de. så dom som klagar ska bara knipa igen, dom ha fan inte med saken att göra, jag uppfostar mitt barn som jag vill, och han ska få det jag ALDRIG fick av min mamma, som hon behandlade mig tro jag inte jag skulle behandla miin son, och dom som vet är bara dom som är om kring mej! Han ska få såå mycket kärlek av mej så det finns inget, man kan inte köpa barns kärlek igenom att ge dom saker, det gå inte! sen om inte allt funka i mellan mej och eddie längre fram ( vem vet) ha inte sagt att ja ska gö slut. Så kommer det aldrig att drabba min son, han ska få träffa sin pappa när han vill, kommer aldrig att sätta stopp för det, om det inte är något alvarligt! (eller hur de stavas).. Texas är mitt allt och han kommer först i mitt liv.. han är allt och jag älskar han mer än mitt liv själv... Ingen ne INGEN kommer att ändra på det!!!  Och ha ni nått och säga kom och säg det till mej öga mot öga, ja vill inte ha nå snack bakom ryggen på mej! För vem fan orka höra på det? lev erat eget liv i stället!?!? Hör du de ?!?!?! Jag är inte som du och kommer aldrig att vara!! Phuu fick de sagt oxå!

Nee nu fundera ja på att sova så ja kan busa me lilleman i morron! :P
sov sött! =)
Puss å Kram

Anonym

Gumman, du vet att jag alltid finns för dig!

Du är den bästa mamman för texas ingen hade gjort det bättre än dig!

Du kommer alltid vara min bästavän;) älskar dig!<333

2009-02-24 @ 10:34:18
Jennifer

De va jag som skrev,glömde o skriva namn :) Ta åt dig nu och njut, du är en underbar människa!

2009-02-24 @ 10:35:39
URL: http://ekiksflicka.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709