Hejsan!

Hejsan alla glada!
Idag har det inte hänt så mycket! bara tagit de lungt!
Aa lilleman börja få sina tänder, såg det idag, det är något vit som stiker upp. :)
å han är så jobbig, med de kan jag förstå att de gör ont för han , å han tuggar som ett djur på alla leksaker han har och dreglar... :/ 
Ja jag och syrran , eddie skulle åka på gladan och äta gratis mat, å när vi kommer dit så är det inställt!
Faan va se jag vart, inte käka nå mat heller för att man skulle få go maten men inte då! haha!
så nu sitter jag här och skriver och leker med webbkamran! ska lägga in bilder sen! haha! :)
så få ja höra va ni tycker! =)

Nee nu ska ja göra annat!

Pussar å krama


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709