Lilleman är hemma igen! :P

Hejsan! det har inte hänt så mycket, förutom att vi e klar me vardagsrummet, så jävla snyggt, ska lägga ut bilder.
Jaa igår så drack ju vi, dan kom hit å söp till han oxå! fan va full dom blev, haha! eddie somna vi tio, lillgubben, han ha ju inte drukit på 4 månader. haha, vart väl lite lullig jag, men ja orkade inte dricka , ifallatt lilleman skulle komma hem, så de vart lungt för min del! å ja gick å la mej vid ett satt å surra me d en stund, sen satt ja vi datan ett tag, somna som en stock gjorde jag iaf! Vakna vi vid kvart i ett vakna av att telen ringer å gissa vem de va? jo jennifer, haha, go gumman min, hon fråga om ja kunde komma över en stund sen å vist de kan jag väl, ha ju inget att göra än då, så ja gick över efter jag hade hämtat ved och gjort upp eld! så kom ja dit å surra lite sen for vi till affären med nettan å handla lite  mat så man skulle ha nå mat! hihi, sen for jag hem å pakade upp all mat och fixade till maten , gissa va de blev? jo tacos, faan va gott de va, eddie behövde de oxå, haha.. sen kom mammas älskling hem å va han va glad att komma hem till mamma och pappa, oj va han pratade, han har lärt sej att rejsa i go stolen. haha, å han tan har börjat synas riktigt bra nu! mammas prins börja bli stor nu, bara krypa kvar så e de fullt upp hela dagarn! ;) han ha börjat äta riktig mat nu så de blir till att krydda minder när man gör maten, allt för lilleman japp så bra så! ;)
Nee ni nu ska jag kolla på wallander så hej så skiver jag mera i morgon! 

Eddie och texas älskar er ! <3 

Puss å kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709