Nästan så!

hej, det har inte hänt så mycket idag!
Bara tage de lungt, sen så kom malin hit, så jag for till henne och spela lite gitar hero. utan texas så de va skönt med lite frihet! Sen kom ja hem och fixa till lite. sen så började kl att bli halv sju så jag skulle se unga mödrar och eddie badade texas. mys. han älskar verkligen att bada! :) sen så fick han lälling och sen fick han gåå sova och somna på engång! han ha börjat sova på mage nu så nu vill han inte sova på rygg längre, :) så snart är vi nästan klar med texas rum, bara taklisterna kvar. sen så få han sova själv i sitt nya rum, kommer bilder sen när vi är klar med möbleringen och allt!
sen ha jag bara suttit här vi datan och surrat på msn! haha! så jag har ganska ont i arslet! haha! =) ska snart gå å sova jag.. ska sitta å surra lite till på msn sen så natti natti!!

Vill göra om min blogg! kan nån hjälpa mig?!?!

Puss å Kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709