Orka bry sej? Nee inte ja iaf!

Hejsan, ja min dag började ju inte som den bäst! haha nee. att väcka mej på fel sätt är min dag förstörd!
Vaknar av att M står och bråkar på mej för att jag sover hela jävla dagarna, oj, det har hänt kanske sex dagar nu att ja sovit till tolv, en gång till ett! aja, sen så säger hon att jag är en bortskämd liten snorrunge som inte kan ta hand om texas utan bara sover hela dagarna, hmm aja tänkte jag tro de om du vill, a orka inte bry mej jag vet va fan ja gör å inte gör.
Hon säger att jag måste ändra på mitt betende och viseväsa, men va fan ska jag ändra på mej för? Ne men jag är så jävla lik min mamma?!?! haha in my ass att ja e lik min mamma?? innan ja skulle göra lika dant som min mamma de blir nor inte på första taget! om ni som läser detta inte kan acceptera mej för den jag är så kan ni flyga å fara. Så sa ja åt M oxå så det vet hon om! sen gick hon. så de e upp till er och hon om ni kan acceptera mej eller inte! ja skiter fullständigt i vad eller vilket, jag har Min son och eddie och de behövs bara, även om vi inte ha de bra alla dagar! aja, helt sjukt, så nu få ja se om ja ska åka i väg i mars eller inte! aterstå att se!!!

Nu ha vi tapetserat klart i vardagsrummet så de e klart, lägger ut bilder senare så ni få se hur de ser ut! riktigt jävla snyggt blev det!!
Ne nu ska ja gå å sova så ingen fler kan klaga på att jag sover så jävla länge på dagarna!!!!

Puss å Kram

Jennifer

Att du inte blir less av allt skitsnack?

Alex ta förfan inte åt dig!!! Du är en bra mamma

DU är inte ansvarslös för du tar ändå hand om ett liv!

Tänk på det, det finns ingen som du som kan göra det bättre! Puss älska du!

2009-02-27 @ 15:25:47
URL: http://ekiksflicka.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709