rummet..

Hejsan..
Vaknade vi halv tio idag! :)n skönt, klev upp och gav lilleman frukost. mumms.. :)
Sen så gick jag över till syrran för att hjälpa henne med tradera. så jag satt där en stund.
skulle hämta skruvdragaren så eddie kunnde göra klart texas rum skönta..
nu ska vi bara spakla sätta upp lister över allt och måla och det bästa Möblera. ska köpa en mini plasma tv så han kan kolla på svampbop när han blir älder! :) cool, man kan spela musik på den oxå! :)
Så nu sitter jag här och drygar på!
 Texas e så gnällig och grinnar hela tiden! vet inte vad det är för fel! :( stackars liten..
A just de, nettan och tyson ska kanske komma över idag, vet inte än, kanske i morgon .
hon hade tvätt tid idag! så hoppas hon hinner! :)

Nee ni, jag skriver mera i kväll!

Puss å kram

Mandie

Han kanske är gnällig för att tänderna är på G :) Vem vet?!

Min Loke är sådär han med, gnäller och man vet inte varför! :)

2009-02-12 @ 13:59:34
URL: http://chiliii.blogspot.com
Mandie

Han kanske är gnällig för att tänderna är på G :) Vem vet?!

Min Loke är sådär han med, gnäller och man vet inte varför! :)

2009-02-12 @ 13:59:48
URL: http://chiliii.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709