sov borta!

Hejsan, min blogg ha cp:at sig..
men nu kom ja ut.. :)
jag sov hos angelica i natt med lilleman, det va skönt, sen i morse när vi vakna så gav ja ju lilleman gröt först,
sen så spelade vi lite gitar hero jag och malin, lilleman låg på golvet och lekte. till han blev gnällig, som han varit i några dagar! Hoppas det går över snart.. Men då skulle ju angelica åka iväg så hon tog med sig lileman så han fick sova och träffa en annan bäbis som va en månad idag och han hae tydligen legat och pratat med lillen.. hihi. :) sen så när dom for så lirade vi änu mera gitar hero det va så kul, så nu e man mera haj på medium. hihi.. :)
sen efter ett tag så kom dom hem och och jag gav lilleman mat och sen så åt vi, sen så skulle alla iväg så jag och malin for hit och kolla film men jag tyckte den inte va nå bra så jag gick och diska och plocka undan så det är bara att dammsuga och skura så det är någolunda fint. chevy släpper så mycket hår så det är så stökigt på bara nån timma.. haha! så nu ligger lilleman och sover och jag sitter här och eddie kollar på tv.
Ne ni, nu börja jag bli trött så jag ska gå och sova.. :)

Puss å kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709