Tapeter å så jävla dyra!

Hej..
Eddies polare kom ju hit och va här ett tag, men ja va tvungen att gå över till syrran å kolla på när hon satte in hårförlängning på en kompis till henne! de vart riktigt snyggt! fundera på att sätta in på mej oxå, få se hur de blir, a lillemanen va med mej oxå. så snäll så! Sen så for vi in till stan , syrran skulle på skolan fram åt tillbaka, sen så for vi på träffen och käkade, skulle igentligen på kina å äta med de va stängt.. :( sen så for vi å hämta nå paket åt syrran dom va riktigt snygga faktiskt!  å vi svänga in på colorama och skulle jag ha tapeter , vinröda i venyl, haha 400 spän styck, nja tänkte jag, vi ska ha 6 stycken och jag ah ingen lust att betala 2500 för nå tapeter så de blev vanliga tapeter i vinrött så dom kommer på torsdag så de bli mys. ska tapetsera på fredag då sen så kanske de bli supa om man ha tid och orka, haha! så nu sitter jag här med malin å dom andra nördarna och lilleman sover som en gris! :)

Ne nu ska jag vara lite social! haha!

Me like you! :P

Puss å kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709