Två dagar kvar!

Hej..
Vaknade vi åtta av att lilleman gnällde, så eddie gick å hämta han och la han brevid mej, sen så somna jag och lilleman om och vaknade vi halv tolv! haha, så skönt så. :P inte illa pinkat han går och sover vi sju och vakna typ vi åtta och somna om till halv tolv! så skönt! Jag ha ju börjat sitta uppe på natten och går inte och sover fören vi tre! haha, sek vända tillbaka på dyngnet, funka inte att ha så i längden! aja, vakna sen gav jag lillman frukost eller lunch . haha, sen så ringde malin och fråga vad jag gjorde mm, sen så fråga hon om hon kan komma upp en svänd sedan med netta, är väl okej tänkte jag. eddies polare dan ska ju komma hit med kärringen sin oxå så . få se kanske bli fullt hus! haha!
så nu sitter jag här lilleman leker på golvet och eddie ska spela x-box..
Å om två dagar få han lön och då ska vi hämta ut wii , faan va jag längtar. så man hoppas på att man hitta nån som sitter barnvakt så man kan spela lite och ta nån cider, man kan ju alltid hoppas! haha.. nee nu ska ja ta å umgås med lilleman!!

Du gör mej knä svag! ;P

Puss å kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709