Vann pengar! haha

Hej igen..

Vet inte vad det är med texas han e lite dålig i magen, stackare.. hoppas att han bli bra sen. hmm..
Idag åt vi kycklinggryta och ris, faan va det va gott, verkligen älskar kyckling. Bästa jag vet! haha.
Lilleman somna tidigt idag, han e så trött och grinig , han ha varit det i några dagar. hoppas det går över.
Ja sen så spelade vi bingolotto och eddie han som bli så sur om han inte vinner, det va inte mycket men lite iaf, behöver vart enda öre, hade räkningar på en förmögenhet, men iaf 100 kr och nära 250,000 hade 38 kommit så hade man varit lite rik iaf. haha! det är kul om man blir fler som spelar. tråkigt att bara sitta 2 stycken. men men. alla andra ha så mycket annat för sej! haha! vet inte vad som händer i morgon, ska väl ut och gå om det inte är så kallt. hihi..
ja, skulle behöva få ordning på min blogg men jag fatta inget alls av dom hära koderna! jaja, kommer väl det oxå! haha..

Ne ni, nu ska jag kolla på film med älsklingen! Ni får ha det så bra så får ni läsa mera i morgon!

Puss och Kram

mammas bäbis! =)  Han va såå liten här och nu e han så stor! hihi!

Sandra

Är bajset grönt kan det vara tänderna som är på g :)

2009-02-01 @ 22:48:57
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709