varnar för känsliga personer. men jag måste berätta..

Hejsan igen! =)
Ja lilleman ville ju inte sova, men eddie fixade de det. haha..
Så jag gick över till syrran en stund och prata lite och sen så kom malin över!
Ja som jag berättat så ha jag varit mycket trött osv, jag fick reda på att jag va gravid.
Jag va i vecka 6 (5+0) om ni undra vilken vecka!
men jag fick missfall i morse ,  jag är 100% säker så tro inge annat!
i morse innan alla hade vaknat så fick jag en konstig känsla,
jag vakna av att jag hade sån jävla kraftig värk kändes som *mensvärk*
men det var ännu värre, går ner och kolla. Blöde som en gris och sen kom det än stor klump!
så jag gick upp till eddie och berättade och han vart ledsen, han som värkligen ville ha en lite till..
så vi får planera längre farm en lite till! Så just nu må jag inge bra alls!
Hoppas ingen tar illa upp att jag skriver! men jag behöver det!
Jag har även pratat med eddie, han är verkigen till hjälp!
Jag älskar han så oerhört mycket! Lilleman och han är allt.
Mina vänner kommer med på ett hörn dom med! :)
Ne lillebror, malin och mitt hjärta sitter och kollar på wanted så jag ska ta och göra de jag med!
Så ni får ha det så bra så skriver jag mer i morgon!

Puss Å  Kram


Zabine

gud gumman! ring om du behöver prata! :D älskar dig puss

2009-02-10 @ 08:59:46
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709