Hej!

Hej, vaknade kl tio i morse gav lilleman gröt och eldade lite! sen hände det inte så mycket, jag och malin gick över till jennifer och surra lite sen kom eddie med lilleman, han sov middag när vi gick.. så va vi där en stund sen gick vi hem igen och gjorde inte så mycket.. sen så åt vi mat vid tre och lillemanen med förstås.. haha... sen kom angelika och hämta malin, jag och lillemanen följde med och va lite social medans eddie va hemma och gjorde i ordning lillemans rum. vill inte att han ska vara upp i det när man håller på och grejar med färg och spakel.. ja iaf så va ja där ett tag och åkte hem vi tio och lilleman somna på en gång lill gubben min, mammas snygging! hihi! =)  ne ni orka jag inte skriva mera, men ja åter kommer i morgon.. Puss å kram!! haha

Bjuder på en bild med! =) mer mer mer det är så gott!?!?!? haha


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709