uscha!

Hejsan... han inte skriva något i går! men jag va sååå bakis så ojoj... viste inte vad jag sulle göra.. va ju ut i fredags och festa loss , hade sååå jä''a kul. dansa dansa.. Gubben va hemma med lillemanen så de känndes skönt att dom fick umgås oxå! hihi.. sen va ja ut med sofi i går och kolla på nå band som va kändis för typ 20 år sedan eller nått sånt! sen träffa jag nå gamla klasskamrater oxå så de va jätte roligt.. men ja va nyckter då, va för bakis för att dricka.. haha.. jag är en sån som inte kan dricka dagen efter om man drack kvällen innan! men det är väl bara jah... haha!

Lilleman har varit sjuk.. Han ha bara spyt och skitit löst i två dagar så ja vet inte vad det är med han.. Men han är bättre idag och de e ju bra iaf... nee nu ska jag gå och fixa till lite här hemma! Puss och kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709