Va ett tag sedan jag skrev här!

Hejsna.. det är ju som sagt ett nytt år och jag ha inte haft tid att skriva typ.. Men de ska bli ändring!!! haha!
det har inte hänt så mycket under tiden. Lilleman han växer och gror han. sist vi va på bvc så vägde han 8320g och var 71 lång! vet inte vad det är men han växer och växer ! haha! men han e så go så . :) Han har börjat med att bara äta barn mat, sen få han ju välling innan han ska gå och sova så han sover hela natten, går och sover vid 7 och vaknar kring 8-9 tiden så det är mysigt, men man är endå trött som f**. men det ingår väl.. Ja den 9/2 så ska jag på sex månaders koll och se hur de e med lilleman om han blir nå störrre, ;)  Det är inte länge kvar nu tills jag fyller 20 då ska ja festa den 28 mars. haha! och innan det så ska jag på kryssning med syster och nå polare till henne så det är nice. kommer hem när jag fyller 20 men de gö inget! hihi.. LÄNGTAR!!!!!

Ja, eddie han är sjuk han, tråkigt bara ligger i soffan å segar! :/ lite jobbigt att han är sjuk hela tiden.. men men, får man väl stå ut med! haha ! Sen så vet jag inte vad det är med lileman han bara dräglar och dräglar, tror han börjar få sina tänder jag. sen så vill ahn bara ståå hela tiden så man få kramp i armarna, haha! tur man ha hoppgunga.. hihi! den älskar han verkligen! :) Ja me mej är det bara bra. lite les på att sitta hemma i skogen bara! finns ju inte så mycket att göra när man nte kan ta sej någonstans.. Hoppas eddíe klara körkortet fram över. Han får väl troligen ta det, om han får en tid hos optik grejsen nångång! haha !  jag ska börja så snart jag med.. halkan går ju ut snart så! hummm måste skynda mej. fyra månader på mej att plugga om ja inte ska göra om halkbanan!!!! men jag ska nog klara mej om ja bara sätter mej ner och rååå pluggar och inte slarvar! haha! =) det är ju jag så hatar att plugga!

Ja ne nu ska jag gå å hitta på nå annat innan jag få spunk av att sitta här! ha suttit i 3 timmar nu typ! haha! =)

Puss å kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709