Fin väder.

Hej.. Det här varit lugnt dom hära dagarna jag har varit här. Måndagen hand det inte så mycket, tog de bara lugnt. Tisdagen så va jag och texas in till kramfors med sofie och barnen käka på träffen och surra lite skit sen gick vi en sväng på stan och barnen av glass. Sen så för vi hem efter några timmar. Idag har vi varit och badat i butjärn, det va roligt grabbarna va i hela tiden och texas en liten sväng bara, det var så kallt. Jag och sofie satt på land och surra en massa. Måste ju också säga att det inte blir en liten bebis i mars. Fick missfall i måndags också. Känns så jobbigt när vi verkligen ville ha en liten till. Det är 4 gången nu och det är dags att kolla upp vad det är för fet.. Ne nu ska jag försöka få lilleman att sova igen. Hehe. Hej då så länge. Puss och kram

Paulina

Ha en bra dag!

2009-07-29 @ 16:21:40
URL: http://paoulina.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709