Kramfors i veckan! =)

Hejsan!
vaknade 20 över tio i dag av lilleman, så man fick lite sov morgon igen. hihi!
Han e en riktig sju sovare han, så snäll så. mamma å pappa älskar dej gubben!
De ha inte hänt så mycket, bara tagit de lungt å mysat gärnet med grabbarna min, texas e de full fart på hinner inte plinka fören han e i väg å hitta på något hyss, hihi. så söt mammas lillprins. :)
Idag åker vi till krammfors hela högen å hälsa på alla igen, hihi ska bli skönt.
sen så fick jag reda på att syrran oxå väntar barn, riktigt cool vi ska ha nästan samtidig riktigt häftigt, inte alla gånger det händer en.. haha nee nu ska jag hitta på något..

Puss Å Kram

Sanne

Jag vet inte riktigt exakt datum, men åker först till sundsvall den 10e aug och stannar där 2-3 dagar sen efter det blir det lugnvik! :)

Ja det skulle vara väldigt roligt att träffas! =)

2009-07-26 @ 13:53:01
URL: http://sanneswardhs.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709