Lite dålig uppdatering kanske?

Hejsan!
Nu ha jag varit dålig på att skriva fast jag e hemma! haha!
Men jag vet inte vad det är när jag inte skriver, tappar väl all fantasi när ja e inne på bloggen å läser alla andras bloggar haha typiskt mej! :)
Det har inte hänt så mycket sen i fredags, våran katt faghter e borta, de va en KÄRRING som tog han för hon tycket synd om han för att han fick vara ute, Öhhh ska inte katterna få vara ute då? de va tur i sej att hon tog han än att vi skulle få gå å ge han en spruta, så nu vet vi att han få det riktigt bra. Eddies mamma kom hit i måndags och ska vara här tills på fredag, riktigt mysigt, :) sen har vi även koollat på en ny lägenhet oxå, så vi få se om vi få den eller inte, orka inte med ungjävlarna utan för, spelar ingen roll va man säger så för dom ett jävla liv iaf! ha ringt vaktbolaget å prata med dom oxå, dom skulle komma hit å ge dom en varning.. haha! håll koll på ungarna! vet att de e elakt men ja bli så less!
Sen idag har jag gjort en till gaddning, ska lägga upp en bild och nån bild sen ja va i finland oxå! ne nu ska ja gå å vara social medans eddies mamma är här! :)

Puss å Kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709