Piss väder! :(

Hejsan!
Ha inte haft ork att blogga på en vecka nu! :O jag vet, jag ska bättra mej!
Det har inte hänt så mycket, ha varit hos pappa från lördag till ons, det va mysigt att få träffa alla igen.
Vi gjorde inte så mycket, va mest hemma hos pappa , jag rensa ur lite ur rummet där ja ha mina grejor fick i hop en hel sopsäck med massa rat, att man kan samla på sej så mycket skit under alla år, jag fatta inte hur man lyckas..
Sen har texas farfar varit här en snabbis inan han rullade vidare uppåt i landet, de va skönt att få träffa han igen, synd att han inte stanna så länge bara, :( de ha ju bara varit piss väder så man ha ju inte kunna gjort något heller så lika bra va ju det, hehe.. :) Texas går det bara farmåt för, hoppas på att han går snart, han bli ju ett år om några dagar,
usch va tiden har gått fort, tycket de va nyss han låg i vagen och bara sov , hehe.
Men snart få man uppleva det igen, om några månader, hoppas att de håller sej nu då, orka inte med att förlora ett till, men som sagt tredje gången gillt eller? Längtar som ett djur , hoppas den kommer på min födelsedag, hihi! =)
Gubbarna e ute och går i detta piss väder å hämtar nå paket på ö-kosken, vikka muppar, innan ja skulle gå ut friviligt, hihi. men de e ju min gubbe vi pratar om, hihi... nee nu ska jag hitta något att ät inan jag håller på att hungra ihjäl! hehe!

Puss Å Kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709