Resfeber..

Hallå!!
Idag har det varit en toppen dag, varit ute och lekt med lilleman i lekparken en bit i från där vi bor,
å han älskar verkligen att gunga. Han skratta iaf och det glädjer mej.. Sen gick vi bort till vattent så tyson
fick bada i denna värme som varit kasta pinne med han. Sen så kom även mormor och morfar för bi och hälsade på och det va ju rolig att dom kom, :) Sen ha vi inte gjort så mycket mera,
jo älsklingen och bruppa och hans bror for och hämtade en ny vangn som är mycket lättare än den jag har haft tidigar, så det blir mycket enklare att ta med den till finland i morgon.
ÅÅÅÅ jag har sån resfeber så de e inte sant alltså, ska åka båten själv för första gången och de va sex år sedan jag for med den något nervös man är då, å sen har man lilleman med sej oxå så då blir jag mera nervös över det. men ja tror det kommer att gå bra ändå.. bara hoppas på de iaf.. Så jag kommer inte ha till gång till internet hos farmor så jag kommer att uppdatera när jag kommer hem å då kommer det att bli mycket.. få ta bilder oxå så få ni se hur det ser ut dit jag ska . hihi! Nee nu ska jag hoppa i dushen och sen gå å sova så jag orkar upp i morgon! ska fara vi sex tiden!!!

Puss å Kram

Jessica

Kikar in..Härlig blogg du ha..

Hoppas du få en bra dag =)

2009-07-03 @ 09:17:08
URL: http://alidaz.blogg.se/
FINA

vilken fin familj du har :)



Jag är med i en tävling där man kan vinna en Nikon D90 och därför skulle jag bli jätteglad om du ville rösta på mig genom att klicka på länken och sedan på rösta.



http://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=1371



Tack på förhand

2009-07-07 @ 10:45:34
URL: http://www.metrobloggen.se/fina

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709