Sooool!

Heeej!
Nu har solen tittat fram, faan va härligt. snart så åker vi till kramfors, härligt, tre timmar kvar sen en timma på bussen, men de gå fort lilleman lär ju sova som en stock när vi åker, hihi, om han inte e vaaken hela vägen som han alltid bruka vara. Sen märkte jag att han fått en härntand på höger sida och den vänstar sidan e han på väg fram, och en tand nere brevid dom två små e oxå på väg, here gud va han ha börjat få tänder. inte ett ljud ha han sagt heller å de e ju bra det, hihi! Ska försöka hitta på något som få tiden att gå, vill åka nu nu nu nu.. nee jag kommer nog inte att kunna uppdatera något denna vecka, men så fort jag kommer hem så kommer jag att skriva. Ha det bra .. :) för de ska ja ha! =)

Puss å Kram

bara 243 dagar kvar! ;P


Sandra

får nästan ta & testa de :) Men ger ni aldrig Texas välling då?

2009-07-27 @ 08:48:59
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Namn:
Bor:
Född:
Civilstatus:
Barn:

Alexandra Sundberg
Örnsköldsvik
89·03·25
Gift med Eddie
Texas som föddes 080809 & Bobby som föddes 100709